onsdag 26 december 2012

dagarna efter julafton

Dagarna efter julafton! då har det varit julafton två dagar, känns som man är mätt på det. Det var skoj men nu känner jag efter den stora fest som varit eller vad man kan kalla det. Mycket mat och mycket klappar det tog över en timme att dela ut julklapparna för oss.Alice fick så mycket julklappar så vi vet inte var vi ska ha sakerna. Man får sätta det på golvet hahaha hon fick saker som egentligen är till treåringar men hon börjar nog förstå hur hon ska leka med dom runt ett och ett halvt år eller 2 år kanske. Nu biter hon bara på alla leksaker så det e kanske lite tidigt. Med såna saker.Men men så e det nog för alla. jag har varit på Mobilia idag med mig själv det e skönt att gå¨ för sig själv ibland tycker jag. jag handlade för mitt present kort jag fick utav min kära mamma på jul. jag köpte en snygg klänning svart med glitter och sen blev det en röd svart tunika och ett par mysbyxor svarta. och en ny kedja i silver för den jag hade var pajad. Sen köpte jag en sån man kan stoppa foto i. Jättefint allt ihop och jag köpte faktiskt ett par velour byxor med bamse till alice och en kjol med bamse. Så sött. Jajaja i morgon ska jag på intervju så vi får se hur det går! Sommarboden i Höllviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar