torsdag 4 oktober 2012

god morgon

Hej hej vaknade halv sju då ville Alice ha välling. Nu kollar vi barn program. Sen blir det kanske ut och gå med någon vän. Hon har precis kommit hem varit ute och rest. Sen i helgen blir det hem till mormor på middag. Sen blir det besök hos morbror på söndag. Igår var det ganska mycket som hände! Både jobbiga saker och bra saker. Men jag fixade det som tur var.!!! Ibland blir det mycket. Hade inte räknat med att behöva sticka akut skulle umgås med mina mamma vänner ju. Så kom det akuta saker i mellan synd det e ju sånt som händer men ändå trist. Fick bekräftat att Alice har dagis plats från den tolfte november. Super bra. Då blir det 100%0 fokus på att söka jobb för min del. Hoppas hitta något bra jobb snabbt. Något som passar mig. Tänk Alice blir snart ett år det går fort fram nu. Ni får ha en underbar dag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar