lördag 29 september 2012

idag....

Hej hej idag hade jag sovmorgon, älskar lördags morgonar då e det så skönt då kan jag alltid sova ut. Underbart. Andreas tar Alice då på morgonen. idag har vi bara tagit det lugnt hemma varit ute en liten sväng med vagnen så Alice fick gunga det älskar hon. Sen har vi varit en sväng hemma hos mormor hämtat massa som vanligt som hon alltid vill ge oss massa saker. Fick bland annat kaffe. Snäll mormor man har. Hahhaha.Igår var jag på bio med min mormor och hennes väninna Ann-Marie vi såg En oväntad vänskap den var okej. Igår hade jag på mig min nya tunika Missoni, fr Lindex. Den var jätteskön. Och fin såklart. Nöjd. i morgon ska jag träna har personlig tränare inbokat då. Kan vara skönt så jag vet att jag gör rätt ju har ju köpt träningskort på friskis för er som inte vet det.Har redan hunnit träna 2 gånger tänkte träna 3 gånger i veckan. I morgon kommer ett par och ska kolla på Alice vagn orkar inte ha 2 vagnar stående i hallen får ju knappt plats sj. Hahhahhaa. Nej nu ska vi kolla tv. kommer lite bilder här fr dagen. älskar att gunga det e så skoj.... me igår innan bion med den nya fina tunikan missoni=) Alice med Elissa i veckan när vi tog en lunch.... min busrumpa i soffan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar