tisdag 23 oktober 2012

en mysig dag

en mysig dag Idag var det en ganska mysig dag tycker jag. Vaknade ganska hyfsat. Klockan sju. Skönt med lite längre sovmorgon eller vad man kan säga. Har tvättat och varit ute och gungat med Alice hon älskar det. Sen var vi ute och gick med grannen och Alice sov så sött i sin vagn. Sen har vi varit hemma. Fixat med tvätten. Sen tränade jag lite ikväll skönt. Pratade lite med min mormor skönt att höra att hon hade det bättre nu. I morgon blir det umgås med en väninna och lite annat skoj. Träning igen tror jag. Måste verkligen komma igång och gå ner. Vill inte vara tjock längre nu e det slut med det. Lagt ut lite saker för försäljning på tradera. Se om man kan få något för dem. Lite av varje. Blir det kanske ett besök hos mamma i morgon kanske om jag orkar ta mig dit. Hahhaha det vet man aldrig man blir lite som vädret e nu grå, men vi får se annars får jag ta det på torsdag. Vi får se. Måste fixa lite saker med mormor med inför Alice ett års dag. Tänk er lilla bebisen blir stor flicka nu. Hon är inte längre en liten bebis hon är en flicka. Som snart springer omkring. Och bara leker. Så skoj hon har börjat ta sina första steg nu igår tog hon sex steg sen idag med. Men igår kväll stod hon på huvudet och fick en liten bula hon blev lite ledsen men det går ju över och kommer nog hända igen. De första stegen är ju lite vingliga. Men det e skoj. Att hon äntligen kommit igång. I helgen var vi hos Alice kusiner och åt middag med dom,busade på lekplatsen Alice gungade som bara den. Vi var hemma ganska sent på kvällen men det gick bra ändå. Skoj Att hon e så stor nu men endå saknar man henne som bebis. Men tycker nog endå det e roligare nu. Jaha då skrev en gammal väninna klass kamrat till mig igår angående en fika på fredag det kan vara super skoj ju. Ja vi får se hon skulle jobba med så vi får se hur det blir sen ville en annan väninna att vi skulle passa på att gå på Leos lekland innan de fyller ett år. Då kostar det ju pengar att gå in. Hahhahhahha. Nä ni får ha det fint vänner ta hand om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar