lördag 6 oktober 2012

lördag

Idag är det lördag, varit hemma hos mormor och ätit god middag. var där en stund sen var vi nere och kollade på deras gym, så där kan jag med gå och träna om jag vill. Men jag har ju redan mitt gym nära och bra tror jag håller mig till det där har dem alla maskiner som jag behöver med det hade de inte i mormors gym det var bara Några få maskiner som gick in där. För det var ju inte direkt stor yta. Sen har jag varit och tränat lite. Skönt det regnade i och för sig när jag gick dit var nästan genomblöt. Men sen när jag gick hem så hade det slutat. I morgon blir det besök hos morbror Leif. Blir nog en fika eller så tror jag och lite snack med tror jag. Nej nu får jag avsluta ska se vad man kan hitta på nu. Trist dag. =( Uttråkad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar