torsdag 16 februari 2012

torsdag!

Torsdag idag och varit hemma hos ebti och elissa! Det var mycket trevlig . Fick kyckling sallad och nötter och kaffe gott!!! Det var en trevlig dag som alltid. Tycker alltid det är lika trevligt var gång. Idag var inte Kristina med. Hon har ju åkt till Norge till en vän. Men vi klarade oss utan henne de var trist utan henne men vi klarade oss ändå. Alice har haft svårt att sova hela dagen tänkte hon kanske somnar nu när vi kommer hem men nej det gör hon inte vägrar. Vet inte om det är för att hon är över trött eller bara som hon inte kan sova??? Vad handlar detta om ? Nåja hoppas hon sover sen. I natt är viktigast så jag kan få min skönhets sömn. Men i natt natten till idag var hon inte heller lätt hon brukar alltid sova ordentligt men nä det gjorde hon inte alls. Hon vaknade tre fyra gånger och hade tappat nappen så då var jag tvungen att gå in hela tiden stoppa in domden och sånt. Vet inte varför hon var orolig. ??? Hoppas hon sover bättre i natt blir kinkig annars behöver min sömn det är något av det viktigaste!!! Tycker jag. Vi är nämligen bort bjudna i morgon med till en gammal vän till mig. Så då får hon vara utvilad. Tycker man!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar