torsdag 2 februari 2012

fredag!!

Fredag!!
Fredag ja och här sitter jag precis lagt Alice Morgon målet avklarat! Hon var så trött. Det sa bara smack sen sov hon men sen å andra sidan vaknade hon direkt nappen hade trillat ut. Sen somande hon om igen. Igår var jag hemma hos mormor och åt middag sen var vi runt lite å köpte lite nya byxor å så till mig. Behövde det har ju verkligen inget att ha på mig. Min garderob e ganska tom. Jag hittade 3 par jeans, inte super snygga men jag ska bara ha dem ett litet tag hoppas jag. Ska ju gå ner mer. Så jag kommer i mina gammla kläder. Sen hittade jag en stickad tunika vit riktigt fin den med. Och en jeans kjol älskar jeans kjolar. Så mysigt. Jätte nöjd med sakerna. Sen fick Alice fler nappar. Så nu har hon några stycken. Fyra. Hon har ju lite annorlunda nappara än alla andra bebisar. Så man får passa på dem finns bara på en speciell butik. Men tänker försöka vänja henne vid Eska nappar. Dem e så söta dessutom fick hon så söta av min Bror igår. TAck för presenten bror och hans familj super fint. Jag och hela familjen tackar så sött av er. Alice blev nöjd. Idag blir det nog inte så mycket vi ska göra. Vi får se. Tänkte lägga in fler bilder fr sist det finns så många fina på lilla Alice när hon var modell!!









Så söta Mammas lilla gryn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar