söndag 19 februari 2012

lördag!.

Ja det var lördag igår och jag glömde att blogga!!! Men nu gör jag det istället. Vet om att det var lördag igår och att det är söndag idag. Ha ha. Igår hjälpte jag min mamma att städa deras lägenhet det var jag själv som ville. Och det blev riktigt fint. Hon blev glad. Tog några timmar men det var det värt tyckte jag. Alice var hemma hos pappa hon är ändå ganska förkyld nu lilla gumman!!jätte förkyld kan knappt andas. Stackars liten hon ha svårt att andas och vaknar hela tiden klart hon kan inget säga klart det e jobbigt. Och för henne som är så liten. Hoppas hon snart blir bättre. :-) det var trist att se min pappa så sjuk som han är mamma sa till mig att inte prata med honom när han precis kommit upp ur sängen för det ville och det orkade inte han förstår att han är trött och sjuk men man kan hot inte bara stänga familjen ute!? Varför gör han det? Detta gör ont i mitt hjärta att se honom så sjuk. Mitt hjärta gråter så ont gör det min älskade pappa bara tynar bort.:-( älskade pappa han har redan försvunnit. Lite grann för han är inte den han var.!! Jag är ledsen och är glad att jag har min familj varje fall men vill l. Såklart ha min far kvar! Varför är det så orättvist? Ibland. Jag älskar dig älskade pappa! Vad som än händer och var du än är!!! För alltid din dotter!!! Din enda dotter / Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar