tisdag 7 februari 2012

TISDAG

Tisdag denna dag HELA DENNA DAG!
Stackars lilla Loppan, blev vaccinerad igår hon var så duktig men hon skrek av rädsla så mamma fick GOSA MED HENNE. Stackarn sov dåligt hela natten sen tappade nappen och sov oroligt hela natten brukar inte mammas flicka göra heller, sen åt hon två gånger. Inte likt henne,men det e sprutorna. Hon har ingen feber men trött e hon. Sovot sig igenom hela dagen. Men atagligen blir det bätre snart.Tar kanske någon dag till sen blir det bra igen. Hoppas hon sover hela natten, Nu!! Men men det går över som tur e ju. Idag har vi varit hemma hos mormor och ätit god mat räk macka. Och sen gick vi och handlade massa mat. Sen följde mormor med oss hem och åt middag med oss!! Sne bjöd jag henne på kaffe men det ville inte hon ha. Hahhaha tog ett glas med saft hon e inte så glad för kaffe. Nej nu ska jag lägga in söta bilder på Alice.





mammas älskling, <3 älskar dej finaste<3

du e de finaste som finns.!!
Du e mammas stora flicka nu har ingen liggvagn längre nu sitter du i din fina sittvagn....

Du e mitt liv mitt allt gnistan till allt lyckligt som händer och sker. Du e mammas lilla hjärta och kommmer alltid vara. Jag är så lycklig att få vakna vid din sida att få vara din mamma, att vara med dig, skratta med dej gråta med dig, uppleva saker med dig. Bara att vara med dig att höra ditt namn gör mitt hjärta lyckligt. Jag älskar dej ALICE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar