lördag 21 januari 2012

Lördag

Lördag och det hela dagen eller? hahahhahaha., Antagligen. Idag vaknade vi runt åtta lillan fick mat sen lekte vi lite i gymmet. Det var skoj ca en halv timme sen tio minuter lekte hon i mitt knä sen blev det nattning nu sover hon en stund till. Skönt annars blir hon så trött sen, vi ska ju inte vara hemma idag vi ska ju iväg hela dagen. Först farmor HANNA sen blir det hem till min kusin på middag ikväll: ja vi får se vad dagen bjuder oss på börjat blogga med mobilen nu med ganska skoj det enda jag inte gillar när man gör det är att man inte kan lägga in bilder över huvud taget det e kass tycker jag. Man vill kunna göra det varje fall jag. Men men jag får väl göra det sen när tid gess.För tid är inget man har nu. Bara snabba pauser mellan hennes sovningar. Har tagit fram vad hon ska ha på sig idag, jätte sött set ett par rosa byxor med lila prickar, och en långärmad tröja där det står full off love. Super sött. Det köpte jag till henne när hon läg i magen. Guuuud vad mycket kläder jag har måste till GRÖNÄRTAN snart igen kläder har vi så vi kan sälja!! Men inte i större storlekar. Hahhahaa bara 62-68 sen e det stopp därför behövs det lite mer men i och för sig det räcker med lite grann. Men bodys behöver loppan hon använder det som pyamas så det går åt mycket sånt. Och dregel hakklappar. Snart vaknar hon nog då ska hon bada och äta. Ni får ha en bra dag mina läsare. CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar