fredag 20 januari 2012

Fredag

Fredag!!

Nu e det ju fredag igen dagarna bara rullar på! Det var precis måndag tyckte jag. Dagarna rinner på och loppan växer som bara den. Hon e nu 2 Månader och 2 veckor snart 3 veckor det går undan verkligen. Skönt att hon börjar bli äldre nu e det lite små jobbigt med vanor och sånt men det vet jag att dem inte har på ett tag men det e endå ganska jobbigt. Allt e ju så nytt men endå så UNDERBART. Det är ju en del av mig. Det dröjer om jag sha ha en till, tror inte jag vill ha fler det räcker bra med en loppa. Tror jag är nöjd med henne.
Då har jag blonderat mig igen, hahhahhaa fick göra det 2 gånger annars hade det blviit orange nu e det mer åt det blonda hållet. Skönt. Annars hade jag fått gå till frisör och fixa till det inget mer med det. Kostar inte så mycket inte hos min frisör varje fall. Men nu blev det bra så jag slipper ett besök där. Idag ska jag och Alice hem till mormor och morfar hennes då asså. Ska hjälpa mamma med ett par saker så ska morfar passa alice så länge. Kan ju inte hålla henne när jag gör saker. Det blir ju tungt och jobbigt hon väger ju redan 6 kg det e ganska mycket tycker jag men helt normalt. Alltid bra med lite att ta i med om hon skulle bli sjuk. Så nu har hon såna gosiga lår och armar. HAHHAHHAHHA!! ja jag lämnade föresten in massa kläder hos han på GRÖNÄRTAN second hand han tog emot det mesta och man fick en slant men inte mycket men alltid något, köpte lite nya saker till loppan tills hon blir lite större, typ storlekarna 74 osh sånt. Lite bodys och så... Ganska okej kläder får jag säga. Bamse byxor super söta.

Föresten börjat göra sit ups varje kväll och morgon nu ska jag bli slim fit again inte gå runt som en tjockis mer nu räcker det. Haha. man märker redan lite skillnad. Kanon för sen kommer sommaren då vill man inte gå runt å vara en tjockis. Inte jag varje fall man behöver inte vara super fit men varje fall lite grann så man vågar vissa sig ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar