måndag 16 januari 2012

Dagarna rinner iväg....

Dagarna går som bara den!!! Tycker jag loppan e ju över 2 månader nu, exakt den 12/1 klockan 19:02 blev hon 2 månader.Gud vad tiden går den rinner iväg. Och roligare blir det för var dag som går med henne, allt blir lättare med. Nu håller vi på att planera dop som ska bli av i slutet av Mars tänkte vi.Tänkte bara ha släkten men det är inte så bara. Känns som det e fler än vad man väntat sig. Blir bara släkten för bara dem tillsammans var över 30 personer. Man ska ha råd till all mat med. De är inte det billigaste. Men skoj ska det bli att loppan ska få sina namn, Alice, Meja, Evy!! Det e våran Loppa det. Evy får hon från kära lilla mormor min.Hennes namn ska bevaras! Man ska minnas mormor denna underbara människa. Finns absolut ingen människa som henne i mitt liv utan henne e jag halv Hon e klart en av de som gjort mitt liv till det de e idag. En god vän samt en människa som e stark som natten och som för mig är en kämpe samt en extra mamma för mig. Kära mormor du e underbar!!

Loppan har börjat göra massa saker nu, som att le ofta, skratta, göra ljud, älskar att kolla på en! Är stark som en oxe i nacken redan, älskar att stå är riktigt stabil. Massa saker som händer skoj e det. Idag ska vi bege oss till Grönärtans second hand för barn lämna in lite kläder samt se om vi kan få någon krona för dem och kanske köpa nåt nytt för. Behövs alltid har så mycket saker vart ska vi ha dem? Får vi inget för det så lämnar jag ändå in det för vi kan inte ha så mycket kläder tro mig. Så nu har jag 2 påsar som e fulla med mig men det hade behövts fyra tror jag. Hahhahaha så mycket e där jag har ju mina favvo kläder LOPPAN har på sig. Så man anväder inte mycket saker, men man lär sig av sina misstag., Sen lite kläder har jag sålt på tradera. samt sålde en skötväska. Man har för mycket man behöver inget. hahahha bara lite saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar