fredag 27 januari 2012

bloggar från mobilen

Bloggar från min mobil denna morgon denna lördag.! Sitter här ensam med min kaffe kopp. Hör tystnaden. Alice och Andreas sover. Jag har sovit riktigt bra i natt. Sov hela natten inga problem alls. Andreas hade hand om Alice natt mål. Vid sex tror jag det blev i natt. Igår igår var de helt okej med Anneli. Vi åt lunch. Wilma och Alice tar vakna. Lite bry och veta hur man skulle kunna äta och hålla henne samtidigt för hon ville inte sitta i knät hon ville ju stå. Och hur lätt e det? När mamma äter? Ha ha. Det det löste sig. Igår köpte jag en ny tröja randig från gina och ett svart linne nya ben värmare. Och ny mascara. Nu när man inte gått ner alla gravid kg än är de bättre att ha taights. Därför köpte jag ett par till. Svarta. Dom blir ju lätt slitna. Sen fick Alice en ny body med en söt katt på. Rosa. Märket lego. Och jag ett nytt diadem. Dessutom köpte jag den efterlängtade saken man kan ha sitt kaffe i på vagnen. Man hänger en slags väska över styret på vagnen sen sätter man sitt kaffe eller vatten flaska där. Så får man se sen så det inte skvätter. Ha ha. De gjorde de igår. På kuller stenar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar