fredag 3 juni 2011

Tjena Hallo.!!

Tjena Hallo!!

Då är det fredag idag! Idag har man inte gjort för mycket. Vaknade hyfsat tidigt. Gick upp åt frukost det smakade helt okej, det gjorde det inte i förrgår när jag var så sjuk. Det var nog en av dem värsta dagar i mitt liv någonsin, bara spydde vad jag än fick i mig. Fy till och med när jag försökte ta mig till doktorn spydde jag i busken.

 Huvud värken släppte idag den höll i sig länge men till slut gav den sig den med. Drack en cola så försvann huvud värken. Skumt att den försvann att cola, har inte druckigt kaffe på 2 dagar kan bero på det? Jag vet inte riktigt kanske. Huvud saken är att jag mår bra nu. jag var och hämtade ut saker jag fått fr tradera idag kanon. Många fina saker. Sen var jag hemma hos mamma och sa Hej. Och sen åt vi lite middag sen bara myst framför tv:n ska snart sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar