tisdag 14 juni 2011

Tillbaka!!


Nu är jag tillbaka efter lite städning packning med mormor. Så duktiga vi varit jag bar ner alla saker och hon satt på en stol och packade allt. För hon ska absolut inte Bära. Så det var duktigt gjort av oss. Pakade hela 8 lådor. Med köksaker. endast. Gud vad duktiga vi var vi avslutade med middag korv och potatis bullar med jordgubbar till efterrätt. Jag har varit dålig på att uppdatera denna bloggen i och med att ibland tappar jag helt lusten till att blogga men så kan det ju bli många som blir trötta. Eller vad säger ni?`Mycket som hänt nu när man är gravid och allt, Hahhaha känner sig inte som den smalaste vet jag- Man har gått upp lite grann. Nja inte är det mycket men en del det vill jag inte skriva här vad jag gått upp det håller jag för mig sj. Men varje fall nån kg asså inte många men några få. Men endå det bör man gjort vid vecka 19. =)Weieee vilken lycka jag känner. Tänk er en liten bebis. En alldeles egen liten krabat. På torsdag får vi veta vad det är för en tjej eller kille alla tror endå en kille. Jag är då den enda som tror en tjej. Hahhahaha men bara den är frisk så är jag glad. Mormor är med glad vi köpte ju världens finaste vagn till lillen förra veckan en riktigt snygg emmaljunga. Kommer blid sen när jag avslutar blogginlägget. Eller varför inte nu?
Fina eller hur? en liggvagn med en grön sittdel till....Tyckte riktigt mycket om den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar