tisdag 28 juni 2011

tappat blogg glöden

Tappat Bloggglöden!
Kan man säga att jag har. Känner inte för att skriva men jag tänkte att det kan vara skoj om jag gör det endå. Saker i ens liv vill inte GÅ SOM JAG VILL. Men hoppas det kommer bli bättre snart med det. Vem vet kanske det. Eller inte alls. PÅ sista tiden har jag inte gjort mycket mest packat saker i och med att vi snart ska flytta, närmare bestämt på fredag får vi lägenheten. jag ska vara med på besiktningen, mormor med så vi kan se vad det är för fel bättre att vara 2, Andreas kunde nog inte ta ledigt sa han. Så därför följer Mormor med. Annars har jag firat midsommar med hans syster och hennes vänner uppe i deras hus men nu ska dem med flytta så nu slipper vi åka ända Upp där. Gissa om jag blir glad över det? Hahhahhaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar