söndag 19 juni 2011

Söndag

Ja då var det söndag igen. Och jag fick sovit 5 timmar vart fall denna natten. Hm ja vad ska man säga finns lite saker som har stört sömnen hela natten. Som tex Den trevliga parken breve Folkets park som har konserter tills mitt i natten som spelar som dårar, folk som skriker på vår gatan när man precis somnat för dem är fulla, grannen som spelar musik för fulla muggar en annan granne som röker så det går in i min ventil så jag inte kan somna för jag luktar denna räliga doft. Sen dessutom 3 andra saker som stör mig som jág inte kan ta Upp här. Ah jag som ska iväg sen hoppas på att jag kommer kunna ta en lur efter jag gjort mitt ärende nu kl 11 hos moster. Ska hämta flytt kartonger tar dem på min cykel. Fixar sig säkert. Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar