tisdag 18 september 2012

tisdag

Hej hej
idag var det morgon som vanligt kvart i sju då vaknade underbara med sin ljuva röst aaaaaa sa hon flera gånger vaknade inte direkt men till slut så gjorde jag. Så fick hon sin välling som hon älskar. Sen efter en timmes tid hemma så bar det av till Kristina och z. Vi var där en stund så lekte Alice och Z och jag och Kristina åt frukost bullar med te till och juice. Gott sen gick vi till öppna förskolan men under gångfärden somnade UNDERBARA så vi gick en sväng så hon fick en liten lur. Sen gick vi in på förskolan det blev någon timme där med lek och sen åkte vi hem. Sen blev det mer bus. Och nu sover hon för natten. Så sött så sött. Kommer fler bilder snart jag har dem i mobilen samt i min kamera, har tagit en del bilder på sista tiden men inte lagt in dem riktigt än. Men de kommer det har varit mycket som hänt. Men nu börjar det lugna ner sig. Många födelsedagar pappa fyllde år, var där och gav honom blommor samt ett kort moster fyllde år med, vi får se vad som händer framöver. Jo Andreas kompis blev pappa till en liten flicka det får vi gratulera till. Snart börjar underbara på dagis gud vad snabbt det går alltså snart blir hon ett år gamal detta året har bara rusade förbi nu blir det jobbsök för min del måste hitta ett. ha det fint alla underbara vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar