tisdag 3 april 2012

SAKNAD

Saknad!!
Ibland kan jag känna otrolig saknad av mina gammla vänner. Man märker tyvärr vem som är ens riktiga vänner. När man får BARN. Det e tyvärr inte många som finns kvar det e så trist, varför e det så? Bara för att jag har ALICE så betyder det inte att jag inte finns där för mina vänner? Tyvärr har jga mindre tid men hade mina vänner fått barn hade jag varit dör för dem, inte bara försvunnit som en vind, och inte ens kommit hälsat på eller ens ringt. Bara sådär har dem flesta försvunnit det e illa tycker jag man vet verkligen vem som är ens vänner vem som är ÄKTA. Som tur är är jag inte ENSAM, jag har mina mammor nu jag umgås med!! Och sen har jag min familj, och en del andra vänner men det enda jag kan känna ibland är att mång av ens vänner de man trodde var ens BÄSTA VÄNNER HAR FÖRSVUNNIT SOM EN VIND BARA SÅÅÅ??SAKNAR ER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar