tisdag 3 april 2012

hej Hopp alla

Hej hopp alla!!
Idag har jag och Alice varit på lite utfärd, vi har varit hemma hos mormor och hemma hos mamma. Sen har vi hämtat en paket fr posten jag hade vunnit massa fr tradera. Det var på tiden den paket kom hahhaha. Så sent men endå okej. Nu har jag budat men jag kan inte sluta man blir BESATT. HAHHAHHAHA. Igår var jag vi i stan med EBTI, OCH LILLA ELLISA. Det var trevligt det har vi ju alltid. Vi luchade lite på Subway hahhahaa vi kom inte in på de andra ställena vi ville vara på typ Jenssen. Inte med barnvagnar sa dem. I morgon ska jag hem till mormor hon ska hjälpa mig med en klänning jag ska ha på dopet, sen ska jag hem till mamma lämna några ägg som var billiga på ÖB.Sen ska jag och EBTI på ett BABY CAFE.... weieeee ska träffa nya mammor hade varit skoj. =) Hehhehehe flera., Sen efter det ska jag och familjen träffa prästen bestämma psalmer och sånt inför söndag det blir bra tror jag. Sen torsdag blir det fika med HELENA OCH HENNES LILLA POJKE.... THATS ALL

ÄLSKADE LILLA ALICE MAMMA ÄLSKAR DEJ<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar