tisdag 10 april 2012

dop

Dopet var så fint! Och lilla Alice var så¨duktig fast hon sov dåligt natten innan och var ganska trött bara hon fick suga på banden på klänningen så var hin hur glad som helst. TYvärr har jag inte många bilder än fr sj dopet i min kamera jag stog ju med där framme jag har bara några få från festen efter på presenter och lite skojiga människor som var med. Som jag kommer sätta med!! Alice fick hur mycket saker som helst och hur mycket bra saker som helst tack alla än en gång för ni gjorde hennes dag så lyckad som den var. Den är och kommer alltid minnas.
här kommer lite bilder: presenterna:

här kommer blommman svärmor satt ihop som var med på alla borden:

här kommer bild på min morbror och hans fruga:

och bilden som kommer här e på lite av varje några stycken:
antagligen var det pappa och kusinerna och gudfar som e med på bilden

detta e farfar och min kusin....

detta e mormor och gammla mormor

underbara gudmor

morfar

en bild fr kyrkan!!!Nu e jag döpt Alice Meja Evy<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar