måndag 19 november 2012

måndag

Måndag Alice har varit på förskolan sj första dagen. Lämnade henne klockan 10:15 då hade jag varit och vaccinerat henne. Det gick bra sen efter det lämnade jag henne till förskolan det gick bra. Sen stack jag och skrev in mig på arbetsförmedlingen. bara em timmes kötid. Drygt och massa underliga människor var där. Men till slut fick jag komma till en som skrev in mej och allt det där. Sen åkte jag hem och städade och satte upp julgardinerna. hahhaha ja var ute i tid om man säger så. Sen hämtade jag alice klockan 15 det hade gått bra bara det att hon hade endast sovit 30 min. Men det kommer att hon sover längre det e en ny förändring så hon kommer att vänja sig.Hon har redan lagt sig för natten. Helt slut efter en dag på förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar