måndag 26 november 2012

hello

Hello Idag vaknade alice klockan åtta så skönt. Hon har ju varit lite sjuk denna helgen så jag förstår att hon behövde sova ut. Hon somnade ganska sent igår så därav kanske hon sov länge. Hihi Nu e hon på förskolan. Jag tänkte städa lite och så det brukar jag passa på med när hon e där. Sen har jag lagt in några räkningar ska ju betalas i morgon då kommer föresten mamma på besök weieeee vad skoj., Lilla jag blir ju gammal fyller 30 bast i morgon fy så gammal jag känner mig hehhe.E man vuxen när man e 30? Hahahha man blir inte äldre än vad man gör sig till känner mej som 25. Så det ska nog inte vara något speciellt att man får ångest för man blir 30 det e bara en siffra anser jag. igår fick lilla Alive en ny overall av min kära mormor hon behövde en ny till dagis det var en med laban på röd och svart. Jättefin. Den har hon invigt på väg till dagis idag. Så fin hon var. Nu e hon varm och god. Den hade söta vantar som satt fast i ärme n. Super gulligt. Nåja vänner ha en underbar dag det ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar