tisdag 14 augusti 2012

tisdag

Tisdag!

Tisdag för hela slanten, idag vaknade vi redan klockan 6:30 i och för sig som vanligt. Alice brukar vakna då och vilja ha frukost. Då sitter hon så snällt i sängen och kallar något i stilen av ehhh ehh eller maaamma typ. Så får man skynda sig ta henne annars kan det hända att hon blir lite otålig. Haha. Har sj haft magont några dagar nu spydde som bara den i söndags morse, kanske var för jag ätit något olämpligt vad vet jag det jag ätit var en middag hos mormor fläskfile med något gojs på kanske tålde jag inte det gojset hon hade på. Eller det andra nåja super störigt varje fall för jag hade sett fram emot av att gå på loppis i folkets park och handla fina saker och umgås med dem andra men det kunde jag glömma när jag mådde så tyvärr. Jag fick stanna hemma med min onda mage knipen har gått över lite ska till läkaren i morgon, se vad det kan vara jag har en del problem med min lilla mage annars. Så det kan vara bra att kolla det. Annars har det inte hänt så mycket mer.Jo älskade Alice har blivit fotograferad igen men det var förra veckan,,,, 
Alice du e världens finaste tös mamma älskar varje dag med dej, du e mitt allt, <3
<3 min kärlek e enorm för dig underbara sötsak<3
finaste.....
älskar dej lilla prinsessa....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar