lördag 4 augusti 2012

Längesen

Hej det var ett tag sen jag skrev men det hände ju mycket hela tiden, man hinner inte med sj nästan. Hahahhahha. Idag har mormor varit här vi har ätit av hennes hembakade rulltårta mumms säger jag bara smakar ju smaskens tog en bit av den måste smaka, även fast jag inte äter saker med socker i slutat med det så jag kan gå ner till min vanliga vikt inte mycket kvar, de sista kg e svårast. Sen efter det tog jag mig till Mobilia köpte lite kläder till Alice en th tröja med katter, super söt kostade 30 kr. Och en body med en kanin. Och en ny pyjamas. Super fint. Några tröjor till mig sj och ett par svarta byxor. Sen for jag hem städade, och tvättade lakan, sen gjorde jag rent hennes gå stol den var ganska full med skräp. Sen pratade jag lite i telefon sen la jag Alice. Just det jag har byttat lakan i sängen med. Har varit flittig. Sen bär det av till svärmor i morgon sova över sen ska vi till Ullared vara där i stugan och handla lite.
Ha det fint mina underbara vänner. KRAM MALIN OCH ALICE!!!
Vi hemma hos underbara gudmor, och gudfar.... 
Alice du e det finaste som finns var dag med dig är en otrolig känsla mamma e så stolt över dig. Jag älskar dej mer än något annat. Du är den allra bästa och finaste jag har. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar