fredag 8 februari 2013

fredag

fredag idag har det varit en full dag med saker. Även fast lillan har maginfluensa. Jag har hunnit tvätta 2 maskiner. sen varit hemma hos mamma och pappa alice var hemma med sin pappa o myste. Hjälpte mamma och pappa med en del saker. pappa har fått ryggskott därav behövde dom ha handlat samt lite annat smått så kan jag hjälpa gör jag det. <3 Såklart. Stackars lilla Ängel äter inget bara dricker vatten och bajsar. Och sover. <3 hoppas hon snart e kry igen. Den 21 Bär det av till Hallstahammar begravning den 22 för älskade broder.<3 Klart man vill vara där för en sista hälsning sista farväl. Det kommer kännas begravningar e aldrig roliga men det e endå ett sista farväl e det minsta man kan vara med på. kan inte förstå att det hänt ens kommer aldrig förstå vill inte heller förstå¨det. Men måste inse att nu e det som det är. Men saknar endå han så mycket. <3 hoppas han vilar i frid. jag finns här orch kommer alltid finnas här. Riip. Jeff saknar dej älskade broder vila i frid vi ses igen. Dessutom saknar jag mina Mamma vänner<3 vill snart träffa er igen.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar