torsdag 29 mars 2012

bilder & såånt eller?

BILDER & SÅNT ELLER?
Det var ett tag sen jag bloggade fr datan min, Men så blir det ju man har inte så mycket egen tid. Men nu har jag!Mannen passar ju Alice nu så nu kan jag passa på göra massa saker som jag vill på datan och allt annat här hemma som sen när jag e klar ska jag unna mig ett underbart BAD. Mumms vad det ska bli myss.......Den tid man får för sig sj nu för tiden e GULD värd. Idag har jag och Alice (loppan) som jag kallar henne varit ute och gått det gör vi ju varje dag mer eller mindre. Morgonen började med att hon sov ganska länge sen fick hon gröt, hon tyckte det var sådär idag tror jag spottade mest, (välling e det bästa) Tycker hon. Haha. Men annars brukar hon tycka om gröt. Men klart hon e ju ovan och så. Men annars blir det lite pureer och sånt när tid finns. Men idag blev det inget för vi var hemma hos mormor Alice gammla mormor alltså. Så var vi där ett tag, alltid skoj prata och äta lite frukost sen gav jag mig av till Mobilia och köpte en Fin klänning till Alice dopdag blå med blommor på riktigt söt, men dyr tycker jag alla baby kläder e dyra i dagens läge. Varför? Jo för dem kan ta betalt. Sen fick hon en dräkt med BAMSE, så sött!! Älskar bamse kläder. Sen fick hon en klänning av sin mormor för efter mobilia var vi där hemma med. Så idag har vi fått mycket fint. I morgon ska LOPPAN till sin farmor sova där vi ska ha lite egen tid hemma med bio och lite middag.Inte fel. nej nu tänkte jag lägga in bilder fr veckan som varit. Sen har jag ju glömt säga att jag var ute med mammorna med ju.Sen även träffat en ny mamma som heter HELENA hon var verkligen trevlig hennes baby pojke e endast två och en halv månad gammal. Ludvid? tror jag han hette eller minns jag fel? Skulle ses en dag varje fall. Kan vara super skoj att ha fler mammor att umgås med. Hon bor nere i hamnen. Ska varje fall ut och gå och ta en kaffe med henne. nu kommer foton.

ÄLSKADE LOPPA, VAD SKULLE JAG GJORT UTAN DEJ. ORD KAN INTE BESKRIVA MIN KÄRLEK TILL DEJ. <3 DU E DET FINASTE JAG HAR OCH DET FINASTE SOM NÅGONSIN KOMMER FINNAS JAG ÄLSKAR DEJ FÖR EVIGT<3 MAMMAS LILLA LOPPA.<3 GULLUNGE<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar