söndag 31 juli 2011

God morgon alla glada!!

Godmorgon! eller kanske man ska säga god förmiddag!

Jag vaknade för en och en halv timme sen så jag har varit vaken ett tag endå. Sov ganska gott i natt endå när jag väl fått ro, svårt det där när man har ont i ryggen hela tiden och hur man än lägger sig känns det fel och gör ont men efter många om och men gick det. Fick ta en amnings kudde lägga benen på så dem kom högt det är tydligen viktigt mycket man inte vet men lär sig av snabbt. Gick in på nätet och läste lite, hehehe.
Bra att nätet finns. Sen har jag inte gjort mycket mer jag har precis gjort kaffe det ska bli gott. Sen blir det inte mycket gjort denna dagen kan jag säga det blir söndag hemma det är väl skönt. Ska planera lite hur barn rummet mer ska se ut. Kanske se om det finns en tvätt tid. Då tar jag gärna den. Sen ska jag träna lins träning se om jag kan få bort rädslan att få något in i ögat för i morgon ska jag träna igen hos synsam ganska trist är det men det är ett måste dem släpper mej inte med dem om jag inte kan det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar